План соціально-економічного і культурного розвитку Золотопотіцької селищної ради на 2021-2022 роки
Додаток до рішення
Золотопотіцької селищної ради
від 20 травня 2021року №510
ВСТУП
Програму соціально-економічного та культурного розвитку Золотопотіцької територіальної громади на 2021-2022 рік (далі – Програма) розроблено відповідно до Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 року № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проєкту державного бюджету на основі Стратегії розвитку Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади на 2018 -2026 роки.
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Золотопотіцької селищної територіальної громади на 2021-2022 роки (надалі Програма) ставить перед собою мету – створити базову основу для майбутнього розвитку громади, економічного зростання, конкурентоздатності території громади, збереження чисельності населення, зменшення відтоку населення, насамперед - молоді та кваліфікованих спеціалістів, підвищення стандартів життя населення шляхом зростання рівня зайнятості, поліпшення якості та доступності освіти і медичного обслуговування, стабілізації соціального захисту громадян, формування привабливого інвестиційного іміджу громади, залучення в економіку громади вітчизняних та іноземних інвестицій, впровадження енергозберігаючих технологій та раціонального використання енергоресурсів.
З метою визначення найбільш об’єктивних пріоритетів діяльності Золотопотіцької селищної територіальної громади на 2021-2022 роки в Програмі передбачений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки, визначення сильних та слабких сторін, можливостей та загроз розвитку територіальної громади.
Проведення глибокого аналізу дозволить сформулювати комплексну систему цілей, завдань, основних заходів економічного і соціального розвитку громади на 2021-2022 роки, які базуватимуться на розумінні поточної соціально-економічної ситуації, що склалася на території громади, з урахуванням проблем та першочергових потреб населення, фінансових та організаційних ресурсів об’єднаної територіальної громади, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів.
Напрями та завдання Програми конкретизуються в додатках до неї: «Заходи щодо реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Золотопотіцької селищної територіальної громади на 2021 рік», Перелік цільових програм по галузях, фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Золотопотіцької селищної ради. Основні пріоритети на 2021- 2022 роки – реалізація першочергових завдань стратегії розвитку Золотопотіцької громади :
- стимулювання розвитку малого і середнього бізнесу орієнтована на формування умов для підтримки населення по виробництву с/г продукції в сфері садівництва та городництва, кооперації, будівництва підприємств з переробки сільськогосподарської продукції, впровадження системи фінансових преференцій для нових підприємців та їх підтримку – консультування, навчання, в першу чергу – молоді, запровадження програм з розвитку мікропідприємництва серед жінок;
- розвиток системи інвестиційного маркетингу концентрується на створенні сприятливого інвестиційного клімату на території громади, необхідність розроблення і впровадження системи залучення інвесторів, проведення інвентаризації земельних ділянок та об’єктів нерухомості, які перебувають у комунальній власності громади, при цьому ключовим завданням адміністрації Золотопотіцької ТГ є розробка просторової і технічно-фінансової концепції зон господарської активності, зони господарської активності в ТГ.
- підвищення туристично-рекреаційного потенціалу, що максимально використовує природній, культурно-історичний потенціал регіону, зокрема Дністровський каньйон, замок Потоцьких c початку XVII ст., палац Ґнєвошів. Важливим елементом туристичного потенціалу громади є діючі оздоровчі заклади «Лісовий дзвіночок», «Лісовий», «Над Стрипою», розвиток інфраструктури велосипедних маршрутів на території ТГ, проведення щорічного фестивалю-ярмарку;
- стосується, насамперед, вдосконалення системи освіти та використання всіх ресурсів у цій сфері. В рамках основних потреб виділені покращення матеріально-технічної бази освітніх закладів (шкіл та дитячих садків, їх оснащення сучасними технологіями та навчально-методичними посібниками, покращення здоров’я дітей, впровадження сучасних освітніх програм, які гарантують конкурентоспроможність на ринку праці молодих людей, доступність позашкільних занять, у тому числі з врахуванням потреб дівчат та хлопців різного віку на системній основі. Важливим елементом освітніх послуг має стати підвищення рівня кваліфікації викладачів шкіл та вихователів дитячих садочків з упровадження гендерного підходу, та проведення навчання дітей та молоді з питань гендерної рівності;
- підвищення соціальних стандартів життя громади акцентує увагу на таких питаннях як поліпшення стану дорожньої мережі на території громади, модернізації об’єктів інфраструктури, освітлення доріг та вулиць (на основі проведення аудиту безпеки території), покращення маршрутного сполучення між населеними пунктами ТГ, формування цілісного культурного простору громади з урахуванням потреб жінок та чоловіків різних соціальних груп, будівництво спортивних майданчиків, велосипедних доріжок, вуличних тренажерних майданчиків на території громади;
- важливою компонентою якості життя є якість медично-лікувальних та реабілітаційних послуг. Для цього громадою планується покращення технічної бази приміщень медичних установ, які знаходяться під юрисдикцією громади, впровадження сучасних технологій для обслуговування мешканців, таких як електронна система реєстрації хворих, реалізація програми профілактики захворювань, покращення системи надання медико-соціальних послуг в громаді;
- значну роль в покращенні соціальних стандартів відіграють такі питання як облаштування пішохідних переходів для людей, розробка і реалізація програми допомоги особам, що знаходяться у важкій ситуації, інформаційно-консультаційна підтримка особам з особливими потребами в питанні їхнього працевлаштування. Запровадження системи заходів з протидії гендерно обумовленому насильству, торгівлі людьми з огляду на високий міграційний ризик мешканців та мешканок ОТГ.
- впровадження інтеграційної політики громади приділяє особливу увагу необхідності соціальної інтеграції та формуванню міжособистісних стосунків. Це надзвичайно важливо у процесі формування громади, місцевого суспільства та всіх соціальних груп. З одного боку, йдеться про залучення мешканців до суспільного життя громади, підтримку місцевих ініціатив в різних темах, а з другого – про формування таких громадських просторів в селищі та в селах, які сприятимуть вживанню інтеграційних дій самими мешканцями. Важливими кроками при цьому мають стати проведення щорічного свята громади, облаштування громадських просторів, проведення спортивних та культурних заходів з урахуванням потреб жінок і чоловіків, - мешканців громади. Особливого значення в питаннях формування єдності громади також відіграє створення зони вільного доступу до мережі Інтернет, що особливо важливо для молоді.
- розвиток механізмів залучення громадськості до управління громадою відіграє ключову роль у покращенні якості життя мешканців, оскільки воно має будуватись на партнерстві всіх суб’єктів розвитку громади, використовувати учасницький підхід – коли громадяни за допомогою ефективних інструментів можуть впливати на прийняття управлінських рішень. Для цього передбачено не тільки впровадження сучасних систем управління (зокрема е-адміністрації) та підвищення кваліфікації працівників адміністрації (у тому числі з використанням гендерних підходів), але й впровадження системи «Громадський бюджет/бюджет участі»
- впровадження системи управління відходами звертає увагу на одну з найважливіших на сьогоднішній день екологічних проблем громади - створення системи роздільного збору, сортування та переробки ТПВ та ліквідація стихійних сміттєзвалищ.
- розвиток інфраструктури водопостачання та очистки стічних вод передбачає ґрунтовний ремонт водопровідної та каналізаційної мереж в адміністративному центрі смт. Золотий Потік, с. Возилів, с. Губин . Це має значення як для стандартів проживання мешканців, так і для потенційних інвесторів. Йдеться про капітальний ремонт існуючої централізованої системи водопостачання та будівництво нових ділянок інфраструктури, капітальний ремонт очисних споруд, які на даний час не відповідають жодним нормам і вимогам, а також будівництво нових водогонів в населених пунктах громади. Важливим інструментом для цього є передача комунальному підприємству на утримання та для надання послуг як водопостачання та каналізації, так і інших комунальних питань громади - ремонт доріг, вуличне освітлення тощо;
- розвиток системи благоустрою громади запланована так, щоб покращити естетику зелених зон на території громади (в тому числі таких, що сприяють суспільній інтеграції), охороняти цінні природні і туристичні території, а також підвищувати екологічну свідомість мешканців. Вона передбачає, зокрема, благоустрій населених пунктів громади - парки, зони відпочинку, створення приязних зелених територій на території громади, організацію місць масового відпочинку різних вікових та соціальних груп населення на територіях прибережних захисних смуг водних об’єктів.
- забезпечення енергоефективності передбачається розвиток сучасних енергозберігаючих технологій або таких, які використовують альтернативні джерела. Найважливішим на найближчі роки визнано підвищення енергоефективності громадських будівель (заміна вікон та дверей, утеплення будинків, тощо), а також продовження поступової заміни вуличного освітлення на енергоефективне.
- розвиток системи екологічної освіти ставить за мету підвищити культуру дітей, молоді та дорослого населення з питань охорони довкілля та поводження з відходами. Для цього важливими кроками вважаються – просвіта дорослих, впровадження системи освіти учнів в школах з питань охорони довкілля та поводження з відходами та підготовка і реалізація молодіжних екологічних проектів.
- Аналітична частина.
Золотопотіцька територіальна громада була утворена 29 липня 2015 року внаслідок об'єднання однієї селищної та семи сільських рад відповідно до ЗУ «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та включала 11 населених пунктів: с.Соколів, с.Русилів, с.Скоморохи, с.Миколаївка, с.Сокілець, с.Губин, с. Костільники, с. Возилів, с. Сновидів, с. Рублин та смт Золотий Потік. Згідно розпорядження від 22 квітня 2020 р. № 482-р «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Тернопільської області» до Золотопотіцької територіальної громади приєднані Стінківська і Космиринська сільські ради, до складу яких входять с. Стінка, с. Млинки, с. Космирин, с. Набережне.
Загальна площа території Золотопотіцької громади -16 007 га
Передано в комунальну власність грудень 2020 р - лютий 2021 р:
Землі запасу – 43,072 га
Землі загального користування – 138,7381 га
Землі для ведення особистого селянського господарства – 58,0471 га
Землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва – 48,2551 га
Землі резервного фонду – 2,0857 га
Золотопотіцька територіальна громада розташована у південній частині Тернопільської області. Селище міського типу Золотий Потік є адміністративним центром територіальної громади, розміщене на відстані 91 км. від обласного центру.
1.2. Демографічна характеристика
Населення Золотопотіцької територіальної громади становить 16236 осіб
- смт. Золотий Потік - 2382
- с. Рублин - 342
- с. Соколів - 1892,
- с. Русилів - 281,
- с. Скоморохи - 1083,
- с. Миколаївка - 433,
- с. Сокілець - 213,
- с. Губин - 143,
- с. Костільники - 1110,
- с. Возилів - 1072,
- с. Сновидів - 1972,
- с. Космирин - 1598
- с. Набережне - 501,
- с. Стінка - 2889,
- с. Млинки – 325.
1.3 Ринок праці
Зайнятість за видами діяльності
Галузі та види діяльності |
Осіб |
Сільське господарство, мисливство, лісове та рибне господарство |
264 |
Промисловість |
89 |
Будівництво |
222 |
Оптова й роздрібна торгівля; торгівля транспортними засобами; послуги з їх ремонту. |
403 |
Транспорт і зв'язок |
42 |
Операції з нерухомістю, здавання під найом та послуги юридичним особам |
|
Державне управління, місцеве самоврядування |
57 |
Освіта |
469 (303 вчителі та 166 – техпрацівники) |
Охорона здоров’я та соціальна допомога |
208 |
Інші |
120 |
Станом на 01.03.2021 рік в Бучацькому центрі зайнятості перебуває на обліку 69 осіб. Серед них жителі таких населених пунктів:
смт. Золотий Потік – 20 ;
с. Рублин – 1;
с. Соколів – 9;
с. Русилів – 5;
с. Скоморохи – 6;
с. Миколаївка – 3;
с. Сокілець – 1;
с. Губин – 2;
с. Костільники – 2;
с. Возилів – 3;
с. Сновидів – 5;
с. Космирин – 2;
с. Набережне – 2;
с. Стінка – 6;
с. Млинки – 2.
Основні проблеми:
- це невідповідність професійно - кваліфікаційного рівня осіб, що перебувають на обліку в службі зайнятості, до потреб ринку праці. Особливо гостра криза стосується молодих фахівців - у зв’язку з вимогами керівників підприємств щодо наявності досвіду роботи.
- відсутність необхідних фахівців, зареєстрованих в центрі зайнятості , оскільки найбільш затребуваними на сьогодні є робітничі професії: підсобні робітники, працівники сільського господарства, електрогазозварювальники, кухарі тощо. В той час як серед зареєстрованих у службі зайнятості 49 % осіб – люди з вищою освітою.
1.4. Стан розвитку інфраструктури
1.4 .1.Транспорт та транспортна інфраструктура
На сьогоднішній день населення Золотопотіцької територіальної громади в пасажирських перевезеннях сформована мережа автобусних маршрутів не задовільняє, оскільки відсутнє сполучення таких населених пунктів з адміністративним центром – Скоморохи, Русилів, Набережне, Космирин, Стінка, Млинки . Загальна протяжність доріг складає: доріг загального користування місцевого значення (на балансі ТОДА) – 63,4 км, комунальних доріг – 114,1 км.
Дорожня мережа складається з твердого, гравійного та ґрунтового покриття. Стан доріг, особливо з твердим покриттям, в поганому стані і потребує капітального ремонту. В найгіршому стані, але надзвичайно важлива для сполучення з адміністративним центром дорога Золотий Потік - Стінка - С200308. Гравійні дороги в переважно в задовільному стані але також потребують поточного ремонту.
1.4.2. Житлово-комунальне господарство
На території Золотопотіцької територіальної громади діє тільки одне комунальне підприємство «Золотопотіцьке комунальне господарство», яке засноване 2018 року і надає населенню послуги з вивезення твердих побутових відходів.
В смт. Золотий Потік, с. Губин, с. Сокілець, с. Возилів є проблеми з водопостачанням. Централізоване водовідведення на території громади відсутнє .
1.4.3.Вивіз твердих побутових відходів
На території громади діє одне комунальне підприємство по збору та вивозу твердих побутових відходів: КП «Золотопотіцьке комунальне господарство», тариф становить _____ грн. на ____ (________).
ВИВЕЗЕННЯ ТПВ
Населений пункт |
Кількість житлових дворів |
Кількість заключних договорів на вивіз ТПВ |
Золотий Потік |
789 |
40 |
Соколів |
750 |
34 |
Русилів |
|
19 |
Скоморохи |
235 |
23 |
Сокілець |
55 |
0 |
Миколаївка |
100 |
16 |
Губин |
40 |
0 |
Костільники |
220 |
16 |
Возилів |
260 |
20 |
Сновидів |
|
24 |
Рублин |
|
0 |
Млинки |
80 |
0 |
Стінка |
840 |
0 |
Космирин |
263 |
0 |
Набережне |
70 |
0 |
Разом: |
3195 дворів |
192 договори |
Найбільшою проблемою є небажання мешканців заключати договори на вивіз ТПВ. Через малу кількість договорів надходження коштів не покривають витрати.
Рішення виконавчого комітету Золотопотіцької селищної ради були затверджені «Правила благоустрою населених пунктів Золотопотіцької територіальної громади», в яких у пункті 4.11 зазначено наступне:
Населення Золотопотіцької територіальної громади зобов'язане укладати договори по наданню послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів із визначеними у відповідності до законодавства виконавцями даних послуг. Забороняється викидання твердих побутових відходів в контейнери для сміття або на транспортний засіб, який обслуговує дану територію селищної ради громадянами, які не уклали договір про вивезення твердих побутових відходів. Відсутність договору на вивезення твердих побутових відходів у фізичної особи, юридичної особи, підприємця є порушенням Законів України : ст.ст. 25,26,54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про відходи», ст..152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.42 Закону України №2807-ІV від 06.09.2005 «Про благоустрій населених пунктів» і тягне за собою адміністративну відповідальність і накладення штрафу у розмірі: для фізичних осіб від 20 до 80 неоподаткованих мінімумів доходів громадян(340,00 грн. – 1360,00 грн.); для юридичних осіб від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (850,00 грн. – 1700,00 грн.)
1.5 Аналіз стану розвитку освіти і медицини
Освіта
На території Золотопотіцької територіальної громади розташовані п’ять загальноосвітніх навчальних заклади І-ІІІ ступеня, в яких навчається 1640 дітей, чотири загальноосвітніх навчальних заклади І-ІІ ступеня, в яких навчається 631 дитина, п’ять загальноосвітніх навчальних заклади І ступеня, , в яких навчається 142 дитини, 14 дошкільних навчальних закладів, в яких навчається 395 дітей. На території громади діють два заклади позашкільної освіти - Центр позашкільної роботи з учнівською молоддю та Золотопотіцька дитяча комунальна музична школа.
В Космиринській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів у 2020-2021 навчальному році навчається 359 дітей, в той час, як проєктна потужність школи – 120 здобувачів освіти, тобто на даний час в школі навчається утричі більше дітей ніж вона може помістити. В початковій школі вчиться 148 учнів (8 класів), в основній школі – 211 учнів (10 класів).
Питання другої зміни виникло ще у 2000 році, але в той час наповнюваність класів була меншою і воно не стояло так гостро.
Станом на сьогодні заняття в школі проводяться у двох старих корпусах пристосованих приміщень (побудованих у 1912 році, 1936 році), в яких нараховується 8 класних кімнат (в одній класній кімнаті фізично може розміститися не більше 16 учнів, дві класні кімнати вміщають до 18 учнів, три класні кімнати – до 22 учнів та дві класні кімнати – до 28 учнів) та 2 класи у приміщенні колишньої колгоспної контори ПАП «Галичина» (приватна власність), навчання відбувається у дві зміни. В першу зміну учні навчаються у класних кімнатах, залі їдальні, а також уроки проводяться в учительській.
Кількість дітей в школі кожного року зростала і зростає що можна побачити із приблизної перспективної мережі школи:
Навчаль ний рік |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
5 клас |
|||||
класів |
учнів |
класів |
учнів |
класів |
учнів |
класів |
учнів |
класів |
учнів |
|
2020/2021 |
2 |
38 |
2 |
42 |
2 |
33 |
2 |
35 |
2 |
48 |
2021/2022 |
2 |
48 |
2 |
38 |
2 |
42 |
2 |
33 |
2 |
52 |
2022/2023 |
2 |
35 |
2 |
48 |
2 |
38 |
2 |
42 |
2 |
53 |
2023-2024 |
2 |
47 |
2 |
35 |
2 |
48 |
2 |
38 |
2 |
55 |
2024-2025 |
2 |
50 |
2 |
47 |
2 |
35 |
2 |
48 |
2 |
51 |
Навчальний рік |
6 клас |
7 клас |
8 клас |
9 клас |
Всього по школі |
|||||
класів |
учнів |
класів |
учнів |
класів |
учнів |
класів |
учнів |
класів |
учнів |
|
2020/2021 |
2 |
46 |
2 |
46 |
2 |
36 |
2 |
33 |
18 |
359 |
2021/2022 |
2 |
48 |
2 |
46 |
2 |
46 |
2 |
36 |
18 |
396 |
2022/2023 |
2 |
52 |
2 |
48 |
2 |
46 |
2 |
46 |
18 |
408 |
2023-2024 |
2 |
53 |
2 |
52 |
2 |
48 |
2 |
46 |
18 |
422 |
2024-2025 |
2 |
55 |
2 |
53 |
2 |
52 |
2 |
48 |
18 |
439 |
У 2014 році відділом освіти виготовлено проєктну документацію «Реконструкція з/о школи І-ІІ ступенів із збільшенням вмістимості до 350 учнів в с. Космирин Бучацького району Тернопільської області», кошторисною вартістю 57 819,738 тис. грн.
У травні 2017 року обласною адміністрацією була створена комісія, яка вирішила побудувати школу на новій земельній ділянці. Виготовити документацію на нову земельну ділянку зобов’язалась районна адміністрація.
10 січня 2020 року в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано право постійного користування на земельну ділянку кадастровий номер 6121283000:01:001:1471 для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти.
Та не зважаючи на багаторазові звернення жителів села Космирин, керівництва Космиринської сільської ради, дирекції Космиринської ЗОШ протягом останніх років питання досі не вирішене.
В Стінківській загальноосвітній школі ситуація не набагато краща – тут навчається 714 школярів, це 33 класи. Навчання проходить у дві зміни . У другу зміну навчаються шість класів (140 учнів), оскільки проєктна потужність школи становить 624 учні.
Інформація про дітей які навчатимуться у закладах загальної середньої освіти у 2021-2022н.р.
Клас |
Кількість класів по закладах |
Кількість учнів |
1 клас |
19 |
279 |
2 клас |
18 |
265 |
3 клас |
19 |
276 |
4 клас |
18 |
262 |
5 клас |
14 |
269 |
6 клас |
14 |
254 |
7 клас |
13 |
251 |
8 клас |
13 |
249 |
9 клас |
12 |
223 |
10 клас |
4 |
102 |
11 клас |
5 |
97 |
Медицина.
Медична допомога населенню Золотопотіцької територіальної громади надається комунальним неприбутковим підприємством «Центр ПМСД» Бучацької міської ради, до складу якого входять три амбулаторії загальної практики сімейної медицини : Стінківська АЗПСМ, Соколівська АЗПСМ, Золотопотіцька АЗПСМ та 5 ФАПів : Скоморохи, Костільники, Возилів, Сновидів, Космирин ; і 7 ФП : Рублин, Русилів, Сокілець, Губин, Миколаївка, Млинки, Набережне.
З метою покращення якості надання медичних послуг на території громади 28 січня 2021 року було прийнято рішення №169 про створення КНП «Золотопотіцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Золотопотіцької селищної ради, 22.04.2021 року підписано контракт з переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади директора КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Золотопотіцької селищної ради.
«Золотопотіцька міська лікарня» Золотопотіцької селищної ради прийнята у комунальну власність 28 січня 2021 року рішенням Золотопотіцької селищної ради.
22 грудня 2020 року затверджено Програму розвитку та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Золотопотіцька районна лікарня» Бучацької районної ради на 2021-2023 роки.
1.6. Туристично - рекреаційна галузь
Розвиток туристично-рекреаційного потенціалу Золотопотіцької ТГ - це створення нової, конкурентно- спроможної дестинації, та подальшого виходу на туристичний ринок.
Важливим елементом туристично-рекреаційного потенціалу громади є туристична інфраструктура громади: наявність двох природничих парків, національного парку «Замки Тернопілля», трьох діючих закладів оздоровлення, замок Потоцьких, палац Гнєвоша, Домініканський костел та інші природничі та культурно-історичні пам’ятки громади. Координатором розвитку туристично-рекреаційного потенціалу є туристично-інформаційний центр «Золоті Потоки». Оперативні цілі ТІЦ «Золоті Потоки» - це створення туристичних маршрутів, збереження та розвиток туристичних локацій, проведення щорічного ярмарку (гастро-фестивалю «Смак Золотого Потоку»), впровадження системи промоції.
1.7.Участь у міжнародних і державних програмах розвитку територій.
Наша громада вже п’ятий рік співпрацює з Програмою DOBRE, яка направлена на стимулювання сталого соціального, економічного та екологічного розвитку територіальної громади, бере участь у навчанні в Школі місцевого самоврядування DESPRO.
Для наближення адміністративних послуг до жителів громади протягом 2018-2021 року Золотопотіцькою селищною радою реалізовується проект «Реконструкція частини нежитлової будівлі адмінприміщень Золотопотіцької селищної ради та центру позашкільної роботи з учнівською молоддю під адміністративні приміщення, де планується розмістити центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) за адресою: смт. Золотий Потік,
вул. Д.Галицького, 124 Бучацького району, Тернопільської області».
Проектом передбачено та виконано внутрішні капітальні ремонтні роботи приміщення площею 151 кв.м.: встановлення підлоги, стелі, перегородок, дверей, штукатурка та фарбування стін, облаштування санвузлів з придбанням сантехніки, облаштування пандуса, встановлення опалення, освітлення та інші поточні роботи.
Загальна вартість проекту становить 3 921 212,00 грн., після проведення тендерних процедур заключено договір на суму 2 821 000,00 грн. (договір №50-19 від 21.10.2019 року, вартість будівельних робіт на 2019 рік становить
1 216 053,00 грн., на 2020 рік становить 1 604 947,79 грн.).
У 2019 році касові видатки становили 1 216053,00 грн. за рахунок коштів субвенції на розвиток інфраструктури, за рахунок коштів місцевого бюджету
122 707,00 грн., у 2020 році за рахунок субвенції на розвиток інфраструктури планувались видатки у сумі 1604 947,79 грн., але дані кошти не були надані місцевим бюджетам, за рахунок місцевого бюджету використано 98498, 00 грн.
Для остаточного завершення проекту необхідно 1 604 947,79 грн., що є заборгованістю перед підрядником за виконані роботи.
У 2019 році стали учасником третього раунду Фази впровадження Програми «U-LEAD з Європою» в частині створення центрів надання адміністративних послуг, у 2020 році підписали Угоду про партнерство. Програмою «U-LEAD з Європою» надана інституційна, матеріальна та технічна підтримка, проведено навчання персоналу, забезпечено меблями та технікою на суму 20493, 00 євро.
На даний час створено Центр надання адміністративних послуг з центральним офісом в смт.Золотий Потік, Віддаленні робочі місця в с.Сновидів, с. Возилів, с. Скоморохи (8 робочих місць). Персонал ЦНАП та ВРМ готові для надання адміністративних послуг жителям громади, наявні допуски до реєстрів. Відкриття ЦНАП планується 7 травня 2021 року.
В подальшому планується проводитися активна робота щодо підготовки проєктних заявок на участь у конкурсному відборі грантових та інвестиційних проектів на умовах спів фінансування.
1.8. Аналіз сильних сторін, можливостей розвитку, слабких сторін та загроз розвитку Золотопотіцької територіальної громади (SWOT-АНАЛІЗ)
Програма соціально-економічного та культурного розвитку Золотопотіцької територіальної громади на 2021 рік базується на врахуванні конкурентних переваг та обмежень, які представлені у вигляді SWOT-аналізу.
SWOT
Підсумком стратегічного аналізу і соціологічного дослідження є SWOT-аналіз, який полягає у визначенні сильних (англ. Strenghts) i слабких (Weaknesses) сторін громади - позитивних і негативних рис, які мають вплив на майбутній розвиток, а також можливостей (Opportunities) i загроз (Threats) - позитивних і негативних процесів чи явищ, які стосуватимуться громади у майбутньому і впливатимуть на її розвиток.
ЧИННИКИ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ РОЗВИТКУ |
ЧИННИКИ, ЯКІ ГАЛЬМУЮТЬ РОЗВИТОК |
|
ВНУТРІШНІ ЧИННИКИ |
|