A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Золотопотіцька громада
Тернопільська область, Бучацький район

Децентралізація приносить кращі результати та ефективність

 

Проект Стратегії Золотопотіцької ОТГ на 2018-2026 рр.

Дорогі земляки!

У рамках Програми "Децентралізація приносить кращі результати та ефективність" (DOBRE), за фінансового сприяння USAID (United States Agency for International Development) в період з жовтня 2017 р. по січень 2018 року Робочою групою Золотопотіцької  об’єднаної територіальної громади при сприянні експертів Фундації Розвитку Місцевої Демократії з Польщі був напрацьований проект документу "Стратегія розвитку Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади на 2018-2026 роки", який сьогодні виноситься на громадське обговорення/консультації.

Консультації триватимуть 3 тижні – від  09 лютого до 28 лютого 2018 р.

Цей етап громадського обговорення є найважливішим етапом формування Стратегії, оскільки від кожного з мешканців буде залежати в якому напрямі ми будемо будувати спроможну громаду до 2026 року і куди будемо вкладати свої ресурси, державні кошти та кошти міжнародної технічної допомоги.

Стратегія нашої громади якнайшвидше потрібна нам і для реалізації конкретних проектів на найближчі 3 роки починаючи вже із 2018 року із залученням коштів міжнародної технічної допомоги, зокрема Програми DOBRE.

Після врахування Ваших пропозицій Стратегія буде доопрацьована і винесена на сесію селищної ради для затвердження. Наступним кроком буде написання проектів для 2-3 завдань Стратегії, для реалізації яких будуть залучені кошти програми DOBRE.

Ваші коментарі, зокрема пропозиції щодо завдань Стратегії, надсилайте до 28.02.2018 року на електронну скриньку: 04392735@mail.gov.ua або zpotiksrada@ukr.net.  Формуляр для подачі коментарів, зауважень і пропозицій є доступним на інтернет-сторінці громади та в будинку селищної ради. Згідно з положенням програми DOBRE, будуть розглядатися лише ті пропозиції, які будуть подані у формулярі з вказаними прізвищем, ім’ям, електронною скринькою, телефоном та адресою. За збір поданих Вами пропозицій відповідає Наталія Панчук, контактний телефон 3-10-31.

Місце прийому пропозицій на паперових носіях: вул. Галицького, 107, смт. Золотий Потік, Бучацький район, Тернопільська область,48451).

 Також за цією адресою Ви можете отримати консультації.

Важливо! Ваші пропозиції будуть братися до уваги за умови, що пропозиції будуть містити ім’я, прізвище та адресу подавача.

Заплановані також публічні консультаційні зустрічі, на які запрошуються всі бажаючі. Вони відбудуться:

Перша зустріч відбудеться в смт Золотий Потік 0 12:00 год 14 лютого 2018 року в приміщенні актового залу Золотопотіцької ЗОШ.

Про інші зустрічі буде повідомлено додатково.

Щиро запрошую. Прошу також поширити інформацію про дані консультації серед усіх зацікавлених осіб.

 

Селищний голова               Кушик Ростислав Рафаїлович

ЗОЛОТОПОТІЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

БУЧАЦЬКОГО РАЙОНУ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ

 

від 02 лютого 2018 року № 35-од

Про проведення громадського обговорення

 

 

 

Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

В період з 07 лютого по 28 лютого 2018 року провести громадські обговорення по питаннях внесення пропозицій щодо «Стратегії розвитку Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади на 2018-2026 роки»

 

Селищний голова                                            Р. Р. Кушик

 

 

 

 

 

 

 

Стратегія розвитку ЗОЛОТОПОТІЦЬКОЇ об’єднаної Територіальної громади на 2018-2026 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стратегія розроблена в рамках програми

"Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)",

яка фінансується USAID.

 

 

Золотий Потік, 2018 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

 

ВСТУП......................................................................................................................................................................................................... 3

 

1. Діагноз умов місцевого розвитку – найважливіші висновки................................................ 4

 

2. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ АНКЕТУВАННЯ……………………8

 

3. Результати SWOT-аналізу................................................................................................................................................ 12

 

4. Стратегічне бачення розвитку громади....................................................................................................... …17

 

5. СТРАТЕГІЧНІ ТА ОПЕРАЦІЙНІЦІЛІ…………………………………..…………………………………………………………………………..………..17

 

6. Індикатори впливу та результатів Стратегії.............................................................................................. …21

 

7. Узгодженість Стратегії з програмними та стратегічними документами................. …23

 

8. Джерела фінансування заходів Стратегії..................................................................................................... …27

 

9. Система впровадження, моніторингу та оцінювання Стратегії........................................ …29

 

10. План заходів РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ....................................................................................................................... …32

 

ДОДАТКИ…………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………..…...…68

 

 

Цей документ став можливим завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). За зміст є відповідальністю Фонду Розвитку Місцевої Демократії та не обов'язково відображає точку зору USAID чи уряду Сполучених Штатів.

 

This document is made possible by the generous support of the American people through the United States Agency for International Development (USAID). The contents are the responsibility of Foundation in Support of Local Democracy and do not necessarily reflect the views of USAID or the United States Government.

 

 

 

 

 

 

Вступ

Стратегія Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади на 2018-2026 роки (далі Стратегія) була розроблена в рамках програми „Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)”.

Стратегія розроблена на підставі Закону України «Про стимулювання розвитку регіонів», Закону України «Про засади державної регіональної політики», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку розроблення регіональних стратегій розвитку і планів заходів з їх реалізації, а також проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації зазначених регіональних стратегій і планів заходів» в рамках програми DOBRE.

Стратегія є основним документом довгострокового розвитку Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади, який визначає пріоритети та напрямки її розвитку до 2026 року. Реалізація Стратегії передбачається в рамках партнерства влади, громади та бізнесу, де кожен партнер зможе знайти своє місце і свої інтереси та внести відповідний вклад у розвиток

Розроблення стратегії припало на дуже важливий для українського суспільства час – реформування усіх сфер суспільного життя, в першу чергу – реформ адміністративно-територіального устрою та місцевого самоврядування, завдяки яким новоутвореним об’єднаним територіальним громадам передаються повноваження і ресурси згідно принципів Європейської хартії місцевого самоврядування, що означає право і спроможність органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання та управління суттєвою часткою публічних справ під власну відповідальність в інтересах місцевого населення.

Методологія, яку застосовано для розроблення Стратегії  базується на підходах до стратегічного планування Фундації розвитку місцевої демократії (FRDL), яка є партнером Global Communities в імплементації компоненту стратегічного планування в громадах програми DOBRE, а саме - на переконанні, що стратегія розвитку не лише визначає головні напрямки дій органу місцевого самоврядування, а виконує роль плану розвитку всієї місцевої громади. Це, в свою чергу, актуалізує потребу знаходження на місцевому рівні консенсусу навколо основних положень стратегії, узгодження сфери та передумов залучення широкого кола зацікавлених осіб в процес її реалізації.

Стратегія Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади на 2018-2026 роки гармонізується із пріоритетами і цілями стратегічних документів вищого рівня, а саме:

  • Стратегією сталого розвитку «Україна-2030»;
  • Державною стратегією регіонального розвитку України на період до 2020 року;
  • Стратегією розвитку Тернопільської області до 2020 року.

Стратегія робить наголос на сталий розвиток громади, який передбачає інтеграцію економічної, соціально-культурної та екологічної складових розвитку. Наслідком такого підходу має стати зростання якості життя мешканців із перспективою забезпечення сталості такого росту.

Стратегія була розроблена Робочою групою зі стратегічного планування, сформованою рішенням Голови громади. До її складу увійшли представники органу місцевого самоврядування, працівники апарату ради, представники місцевих закладів освіти, культури, соціальної допомоги, охорони здоров’я; представники бізнес-середовища, громадського сектору та лідери громади. Організовували роботу Групи експерти програми DOBRE Войцех Одзімек (FRDL) і Олександр Софій (ГО «Європейський діалог»).

Робота, пов’язана із розробленням Стратегії передбачала такі дії:

  • Опрацювання діагнозу стану соціально-економічного розвитку громади,
  • Проведення соцілогічних досліджень серед мешканців громади
  • Проведення аналізу чинників зовнішнього і внутрішнього середовища (SWOT-аналіз),
  • Ідентифікація бачення майбутнього громади,
  • Визначення стратегічних та операційних цілей Стратегії,
  • Окреслення показників впливу та результатів впровадження Стратегії,
  • Визначення взаємозв’язків між Стратегією з іншими стратегічними документами вищого рівня,
  • Ідентифікація реалістичних джерел фінансування завдань операційного плану Стратегії,
  • Опрацювання системи впровадження та моніторингу реалізації Стратегії разом із визначенням підходу до актуалізації документу,
  • Розроблення детального плану дії в межах середньострокової перспективи.

Організатори щиро вдячні усім учасникам 5-ти зустрічей Робочої групи, які відбулися в період з 18 жовтня 2017 року по 12 березня 2018 року. Вдячні за витрачений час, взяту на себе відповідальність у громадських справах та змістовну участь у процесі розроблення Стратегії Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади на 2018-2026 роки.

Весь текст проекту  - https://rada.info/upload/users_files/04392735/52d90048fc0742d4b954153d506b1328.docx

Формуляр для подачі пропозицій та зауважень

 

 

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)  - це п’ятирічна програма, спрямована на посилення місцевого самоврядування та створення кращих умов для розвитку ОТГ, підвищення рівня залученості громадян до прийняття рішень та забезпечення підзвітності та прозорості в громадському управлінні.

Додаток

до рішення сесії ради

 

№1003 від «22» вересня 2017_р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про електронні петиції

 

Розділ 1. Загальні положення

1.1. Електронна петиція – колективне електронне звернення (ініціатива), розміщене на веб-сторінці «Електронні петиції» для голосування громадян, яке за умови набрання  необхідної кількості голосів, обов’язкове до розгляду на найближчому засіданні виконавчого органу Золотопотіцької ОТГ;

1.2. Електронна петиція є однією з форм участі територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування (далі – Петиція).

1.3. Електронна петиція має стосуватися питань місцевого значення, віднесених до компетенції територіальної громади та органів місцевого самоврядування Золотопотіцької ОТГ.

 

Розділ 2. Порядок подання електронної петиції

2.1. Організацію розгляду електронних петицій забезпечує загальний відділ Золотопотіцької ОТГ;

2.2. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції органу місцевого самоврядування, відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та чинного законодавства;

2.3. Електронна петиція подається в електронній формі і повинна містити:  прізвище, ім’я, по батькові громадянина або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), а також адресу електронної пошти, зміст звернення з обґрунтуванням необхідності  його розгляду та вирішення. До електронної петиції можуть додаватись фото, відео-матеріали, проекти нормативних актів.

Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції або громадським об’єднанням, а також використання лайливих слів, прямих образ на ім’я конкретних осіб, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення після з’ясування зазначених обставин;

2.4. В електронній петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а заголовок має відображати короткий зміст Петиції.

Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, інформацію, яка принижує честь і гідність, права та законні інтереси осіб, матеріали та вислови, які становлять загрозу національним інтересам і національній безпеці України, матеріали та заклики, які містять передвиборчу агітацію, рекламу товарів, робіт та послуг;

2.5. Електронна петиція подається ініціатором через веб-сторінку «Електронних петицій» шляхом розміщення тексту петиції у розділі «Створити петицію».;

2.6. Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти реєстрацію на офіційній веб-сторінці «Електронних петицій», зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, адресу електронної пошти та надати згоду на обробку своїх персональних даних;

2.7. Електронна петиція впродовж 2 робочих днів з моменту подачі перевіряється  працівником загального відділу (адміністратором) на відповідність  вимогам пункту 2.3 цього Положення. У разі невідповідності електронної петиції зазначеним вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, а ініціатору, у той же термін, надсилається вмотивована відмова;

2.8. В разі відповідності петиції зазначеним вимогам, адміністратор передає петицію на розгляд голові ОТГ, в процесі якого перевіряють її щодо відповідності вимогам пунктів 2.2. та 2.4 впродовж 3 робочих днів та приймають одне з рішень:

  • оприлюднити петицію,
  • відмовити в оприлюдненні петиції, якщо зміст питання не належить до компетенції органу місцевого самоврядування;

2.9. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно;

2.10. Дата оприлюднення електронної петиції на веб-сторінці «Електронних петицій» є датою початку збору голосів на її підтримку. Інформація про початок  збору голосів  на підтримку  електронної петиції  невідкладно публікується  на веб-сторінці «Електронних петицій», а також надсилається  ініціатору електронної петиції  на електронну адресу, вказану  під час реєстрації.

Для розгляду електронної петиції необхідно зібрати на її підтримку не менше 100 підписів мешканців протягом 60 календарних днів з дня оприлюднення петиції.

Збір голосів здійснюється на офіційній веб-сторінці «Електронних петицій» у розділі «Петиції». Для участі  у зборі голосів учасник проходить електронну реєстрацію через систему BankID або зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, електронну адресу. Голоси, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються адміністратором недійсними та не враховуються. при підрахунку голосів, про що адміністратор повідомляє такого учасника на його електронну адресу.

 

Розділ 3.Порядок розгляду електронної петиції.

3.1 Петиція, яка впродовж встановленого терміну набрала необхідну кількість голосів на свою підтримку, не пізніше наступного дня невідкладно надсилається адміністратором системи міському голові для розгляду на найближчому засіданні виконавчого комітету;

3.2. На розгляд електронної петиції може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю або співдоповіддю щодо питання, піднятого у тексті Петиції під час її розгляду на засіданні. За підсумками розгляду приймається рішення про вжиття заходів або про направлення розгляду питання належним органам: сесії ради, голові, депутатській комісії, структурному підрозділу виконавчого комітету тощо. Якщо є необхідність відповідний структурний підрозділ виконавчого комітету із залученням ініціатора подання електронної петиції, готує проект рішення або приймаються інші документи (розпорядження, правила, порядки, накази тощо) для вирішення піднятої петицією проблеми;

3.3. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо порядку вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

3.4. За потреби, проводяться громадські слухання або консультації з громадськістю щодо Петиції, якщо така вимога міститься у відповідній електронній петиції;

3.5. Результати розгляду електронної петиції не пізніше 5 робочих днів після закінчення розгляду, оприлюднюється на веб-сторінці «Електронних петицій» і одночасно надсилається ініціатору на вказану під час реєстрації електронну адресу. У відповіді зазначаються заходи, які були вжиті або плануються для вирішення питань, викладених в електронній петиції та терміни вжиття заходів, що плануються або обґрунтована відмова у разі не підтримання органом або посадовою особою такої електронної петиції та додаються копії усіх підготовлених проектів рішень або прийнятих документів (рішень, розпоряджень, наказів, тощо).

 

 

 

 

  

 

 

УКРАЇНА

ЗОЛОТОПОТІЦЬКА   СЕЛИЩНА   рада

БУЧАЦЬКОГО  РАЙОНУ   ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

VII скликання

 

ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ

РІШЕННЯ № 1102

  від «27» жовтня 2017 року

 

Про внесення змін до Типового положення про Громадську раду при Золотопотіцькій селищній раді

 

 

З метою забезпечення прав членів територіальної громади Золотопотіцької селищної ради на участь у самоврядуванні, надання консультативної допомоги у розробці проектів нормативних документів, забезпечення прозорості у діяльності виконачого комітету, керуючись ст. ст. 34, 64 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до Типового положення про Громадську раду Золотопотіцької селищної ради та викласти у такій редакції (додаток 1).

 

 

 

 

Селищний  голова:                                                                   Р. Р. Кушик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  Додаток 1

                                                                                  Затверджено

                                                                                  Рішенням Золотопотіцької селищної ради

                                                     від «27» жовтня 2017р. №1102

 

 

ТИПОВЕ  ПОЛОЖЕННЯ

про Громадську раду при Золотопотіцькій селищній раді

 

1. Загальні положення

 

1.1. Громадська рада при Золотопотіцькій селищній раді (надалі – Громадська рада) є постійно діючим, галузевим, консультативно-дорадчим органом з метою забезпечення прав членів територіальної громади Золотопотіцької селищної ради на участь у самоврядуванні, надання консультативної допомоги селищній раді, при якому її утворено (надалі - Рада) участі у розробці проектів нормативних документів, підготовка або затвердження яких належить до компетенції селищної ради, забезпечення прозорості у діяльності Ради, проведення консультацій з громадськістю, вільного громадського обговорення найважливіших напрямів діяльності управління.

1.2. Громадська рада у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, наказами керівника управління, іншими нормами чинного законодавства України.

1.3. Громадська рада може бути утворена за ініціативою голови ОТГ або 3 громадських організацій, які працюють у ОТГ.

1.4. Громадська рада здійснює свою діяльність, дотримуючись принципів компетентності, добровільності, законності, об’єктивності, неупередженості, відкритості та гласності.

 

2. Основні завдання Громадської ради

 

2.1. Основними завданнями Громадської ради є:

2.1.1. Надання пропозицій, рекомендацій щодо покращення якості та ефективності діяльності ради.

2.1.2. Подання пропозицій щодо стратегії розвитку ОТГ, або окремих галузей.

2.1.3. Подання обов’язкових до розгляду пропозицій щодо підготовки проектів нормативних документів, підготовка або затвердження яких належить до компетенції ради або управління.

2.1.4. Надання рекомендацій щодо форм ширшого громадського обговорення з питань, що стосуються діяльності Ради.

2.1.5. Забезпечення оперативного та ефективного зворотного зв'язку мiж громадськими об'єднаннями, науковцями, представниками засобiв масової інформації.

2.1.6. Розвиток та поглиблення партнерських відносин і співпраці між громадськими об’єднаннями та органами місцевого самоврядування ОТГ.

2.1.7. Участь у розробці програм та пріоритетів співпраці ОТГ з громадськими організаціями.

2.1.8. Акумуляція, систематизація, узагальнення та впровадження громадських ініціатив у сфері діяльності відповідної Громадської ради.

2.1.9.  Участь в організації та проведенні громадських обговорень та слухань.

2.1.10. Сприяння громадянам у реалізації права на участь в управлінні місцевими справами.

2.1.11. Участь у розробці концепцій та програм у сфері діяльності відповідної Громадської ради.

2.2. Громадська рада відповідно до покладених на неї завдань:

2.2.1. Збирає, узагальнює та подає Раді інформацію про пропозиції інститутів громадянського суспільства щодо вирішення питань, які мають важливе суспільне значення.

2.2.2. На запрошення делегує своїх представників для участі в робочих комісіях та групах утворених радою ОТГ та її виконавчими органами.

2.2.3. Ініціює та організовує публічні заходи для обговорення актуальних питань розвитку ОТГ, сфери, віднесеної до компетенції селищної ради.

2.2.4. Готує та оприлюднює щорічні звіти про свою діяльність на Загальних зборах громадян, в мережі інтернет і через друковані ЗМІ.

2.2.5. Ініціює власні програми та проекти рішень у межах галузевої сфери діяльності.

2.2.6. За відповідними зверненнями розглядає пропозиції та ініціативи членів територіальної громади в межах сфери діяльності.

 

3. Структура та організація роботи Громадської ради

 

3.1. Положення про Громадську раду та її персональний склад затверджує голова ОТГ, у порядку, передбаченому цим Положенням.

3.2. Громадську раду очолює голова, який організовує роботу ради та несе персональну відповідальність за виконання покладених на раду завдань.

3.3. Одна і та сама особа не може входити одночасно більш як в одну Громадську раду.

3.4. Голова Громадської ради, його заступник обираються способом відкритого голосування на засіданні Громадської ради простою більшістю голосів від її складу.

3.5. Доручення голови Громадської ради з питань, віднесених до компетенції Громадської ради, є обов’язковими для виконання членами Громадської ради, його заступником.

3.6. Повноваження голови Громадської ради припиняються за рішенням Громадської ради у разі подання ним відповідної заяви, у разі висловлення йому недовіри Громадською радою способом відкритого голосування на її засіданні простою більшістю голосів від складу Громадської ради, а також у інших випадках, передбачених цим Положенням.

3.7. У разі припинення повноважень голови Громадської ради до обрання нового голови його обов’язки виконує заступник голови Громадської ради, або інший член Громадської ради, визначений рішенням Громадської ради.

3.8. Голова Громадської ради:

3.8.1. Організовує діяльність Громадської ради.

3.8.2. Організовує підготовку і проведення її засідань, порядків денних засідань Громадської ради, головує під час їх проведення.

3.8.3. Представляє Громадську раду у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності та фізичними особами.

3.9. Члени Громадської ради в рамках участі у Громадській раді мають право:

3.9.1. Бути присутніми на засіданні Громадської ради та брати участь в обговорені питань, які розглядає Громадська рада.

3.9.2. Подавати свої пропозиції, голосувати з питань, які розглядає Громадська рада.

3.9.3. Ознайомлюватись з документами, які розглядає Громадська рада.

3.9.4. Висловлювати свою окрему думку з приводу рішення, прийнятого Громадською радою з обов’язковим включенням її до протоколу засідання Громадської ради.

3.9.5. Бути обраними до керівних органів Громадської ради.

3.9.6. Реалізовувати інші права, передбачені законодавством.

 

 

 

 

 

4. Формування персонального складу Громадської ради

 

4.1. Кількісний склад Громадської ради визначається на першому засіданні з числа претендентів, які добровільно заявили про бажання брати участь у роботі Громадської ради, у порядку, визначеному цим Положенням.

4.2. Членство у Громадській раді є індивідуальним.

До складу Громадської ради можуть бути обрані мешканці громади, представники громадських об’єднань, релігійних, благодійних організацій, творчих  спілок, професійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, організацій  роботодавців  та  їх  об’єднань, недержавних засобів масової інформації, які зареєстровані у встановленому порядку і провадять свою діяльність на території ОТГ.

Членами Громадської ради не можуть бути посадові особи та депутати Ради ОТГ.

4.3. Формування складу Громадської ради розпочинається з публікації виконавчим органом оголошення про початок створення Громадської ради на офіційному веб-сайті ОТГ, у ЗМІ та в інший спосіб.

4.4. Протягом 20 календарних днів з моменту опублікування відповідного оголошення про початок створення Громадської ради претенденти заповнюють форму встановленого зразка, а також наступний перелік документів:

4.4.1. Коротку біографічну довідку (до 1000 знаків), яка містить дані щодо: року народження, освіти, (назви громадської або іншої організації (ініціативи) чи установи, яку представляє особа), фотографію претендента, відомості про особисті здобутки у відповідній галузі, контакти, відомості щодо судимості тощо.

4.4.2. Мотиваційний лист (до 1000 знаків). У мотиваційному листі кандидат вказує особистий досвід, знання та навички у відповідній сфері, а також плановану діяльність у рамках Громадської ради.

4.4.3. Лист громадської або іншої організації, статутна діяльність якої пов’язана зі сферою діяльності відповідного управління, про делегування або підтримку кандидата. У листі також вказуються проекти (заходи), які здійснила громадська організація у відповідній сфері діяльності за попередній рік.

4.5. Претенденти, які не подали зазначений у пункті 4.4 пакет документів, або подали його не у повному обсязі, до участі у першому засіданні не допускаються.

4.6. Одна організація може делегувати до складу однієї Громадської ради  не більше двох претендента.

4.7. Після розгляду та узагальнення заяв та документів Рада ОТГ забезпечує проведення першого засідання протягом 15 календарних днів з моменту закінчення терміну подачі заяв претендентами. Про дату першого засідання претендентів повідомляють не пізніше як за 5 днів.

4.8. Під час проведення першого засідання, до моменту обрання голови Громадської ради головує голова ОТГ, начальник управління

4.9. Результати голосування фіксуються у протоколі першого засідання, який підписується головою Громадської ради.

4.10. Персональний склад Громадської ради затверджується відповідно до наказу керівника управління на підставі протоколу першого засідання. 

4.11. Відомості про склад Громадської ради оприлюднюються на офіційному веб-сайті ОТГ, у друкованих ЗМІ.

4.12.  Членство у Громадській раді припиняється у разі:

4.12.1. Подання голові Громадської ради письмової заяви за власним бажанням.

4.12.2. Відкликання представника керівником організації, закладу чи установи, яку він представляє.

4.12.3. Відсутності члена Громадської ради на трьох поспіль чергових засіданнях Громадської ради.

4.12.4. Прийняття відповідного рішення двома третинами від складу Громадської ради.

4.12.5. Визнання члена Громадської ради недієздатним або обмежено дієздатним безвісно відсутнім, померлим у порядку, передбаченому законодавством України.

4.12.6. Неможливості члена Громадської ради брати участь у роботі Громадської ради за станом здоров'я.

4.12.7. Смерті члена Громадської ради.

4.12.8. Набрання законної сили вироком суду, яким члена Громадської ради засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена Громадської ради.

4.12.9. Невиконання членом Громадської ради взятих на себе доручень, порушень норм законодавства України та норм цього Положення. Громадська рада відповідно до свого рішення звертається до громадського об’єднання, яке делегувало свого члена з пропозицією замінити його.

 

5. Засідання та рішення Громадської ради

 

5.1. Формою роботи Громадської ради є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на три місяці.

5.2. Повідомлення про скликання засідань та їх порядки денні доводяться до відома кожного її члена, як правило за 5 днів і не пізніше двох робочих днів до їх початку.

5.3. Ініціювати засідання Громадської ради можуть голова Громадської ради, голова ОТГ та не менше 1/ 3 складу Громадської ради.

5.4. Члени Громадської ради можуть приймати участь в засіданнях Громадської ради дистанційно, в режимі відео конференції, але не більше однієї особи.

5.5. Виконавчий орган обов’язково делегує свого представника для участі у засіданнях Громадської ради, який може брати участь з правом дорадчого голосу. 

5.6. Про засідання Громадської ради повідомляється профільна постійна комісія та запрошуються її представники.

5.7. У засіданнях Громадської ради можуть брати участь інші особи без права голосу.

5.8. Висновок Громадської ради приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

5.9. Висновки та результати засідання Громадської ради оформляються протоколом засідання Громадської ради, який підписує голова Громадської ради.

5.10. Висновки Громадської ради мають рекомендаційний характер і є обов'язковими для розгляду керівництвом ОТГ.

5.11. Селищна рада протягом 30 днів зобов’язане розглянути висновки Громадської ради та інформувати Громадську раду про результати розгляду.

 

6. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Громадської ради

 

6.1. Громадська рада та її члени здійснюють свою діяльність на громадських засадах.

6.2. Селищна рада на час проведення засідань забезпечують Громадську раду приміщенням та необхідним матеріально-технічним забезпеченням.

 

7. Прикінцеві положення

 

7.1. Положення та персональний склад Громадської ради оприлюднює Рада на офіційному сайті ОТГ у мережі Інтернет та в інший спосіб.

7.2. Громадська рада припиняє свою діяльність у разі:

7.2.1. Реорганізації або ліквідації Ради, при якій створена Громадська рада.

7.2.2. Прийняття рішення Громадської ради про припинення діяльності. Таке рішення приймається  3/4 від складу Громадської ради

7.2.3. Коли кількість членів Громадської ради стає чотири і менше.

7.2.4. Неможливості провести засідання впродовж 6 місяці

 

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь