ЗОЛОТОПОТІЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Тернопільська область, Чортківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОЛОЖЕННЯ ПРО СЕКТОР КАДРОВОЇ РОБОТИ ЗОЛОТОПОТІЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Дата: 23.01.2022 11:07
Кількість переглядів: 25

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Рішенням сесії № 1271

                                                                                від « 25» 11.2021 р

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

ПРО СЕКТОР  КАДРОВОЇ РОБОТИ

ЗОЛОТОПОТІЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

І.  Загальні положення

 

  1. Сектор кадрової роботи Золотопотіцької селищної ради (далі - Сектор) є  виконавчим органом Золотопотіцької селищної ради утворюється рішенням  сесії Золотопотіцької селищної ради і в межах Золотопотіцької  селищної ради забезпечує  виконання покладених на сектор завдань.

       2.Сектор підконтрольний та підзвітний  голові Золотопотіцької селищної ради. 

       3.Структура та штатна чисельність Сектору визначаються селищним головою

в межах  граничної чисельності й фонду оплати праці, затверджених Радою, відповідно до обсягів, характеру та складності завдань і функцій, покладених на Сектор, з урахуванням пропозицій посадової особи Ради, яка відповідно до розпорядження селищного голови про розподіл обов’язків координує роботу Сектору.

      4.У своїй діяльності Сектор керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,  Наказами Державного Комітету Архівів України, Обласного державного архіву , рішеннями Золотопотіцької  селищної ради, розпорядженнями селищного голови, рішеннями виконавчого комітету Золотопотіцької селищної ради, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

II. Завдання та функції Сектору

1. Основні завдання:

.

  1. Реалізація державної політики з питань кадрової роботи та служби в

Раді.

  1.  Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
  2.  Задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання, забезпечення результативної та стабільної діяльності органів місцевого самоврядування.
  3. Документальне оформлення проходження служби та трудових відносин в Раді.

2. Сектор кадрової роботи відповідно до покладених на нього завдань:

 

  1. Сприяє правильному застосуванню актів законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування, про корупцію і у разі невиконання або порушення їх вимог подає селищному голові письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень.
  2. Вживає заходи щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових осіб Ради, підпорядкованих підприємств, установ та організацій, вносить селищному голові, керуючому справами виконавчого комітету пропозиції щодо усунення таких ризиків.
  3. Контролює терміни дії та умови трудових контрактів керівників комунальних підприємств Ради.
  4. Здійснює документальне оформлення прийняття на службу, проходження служби у Раді, звільнення, надання відпусток та інших трудових відносин.
  5. Забезпечує складання річних планів перепідготовки кадрів, формування замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб Ради.
  6. Проводить роботу з кадровим резервом.
  7. Здійснює організаційне та документальне забезпечення проведення конкурсного відбору працівників для проходження служби в органах місцевого самоврядування у відповідності до чинного законодавства.
  8. Проводить видачу бланків та прийом документів для участі в конкурсі, їх попередню перевірку та передачу на розгляд конкурсній комісії.

Розглядає та вносить селищному  голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах у виконавчих органах селищної ради, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснення контролю за його проведенням.

  1. Здійснює оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, внесення відповідних записів до трудових книжок працівників Ради.
  2. Проводить обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, здійснює складання графіків щорічних відпусток працівників Ради.
  3. Проводить роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників Ради.
  4. Бере участь у межах своєї компетенції у розробленні структури та штатного розпису селищної  ради, здійснює контроль за розробленням посадових інструкцій працівників Ради.
  5. Проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
  6. Забезпечує реалізацію повноважень у здійсненні державної регуляторної політики в межах компетенції сектору та здійснює координацію роботи структурними підрозділами Ради.
  7. Виконує інші завдання для забезпечення виконання повноважень та функцій, покладених на сектор та орган місцевого самоврядування.
  8.  Здійснює комплектування архіву документами з особового  складу , тимчасового та постійного  зберігання, згідно з номенклатурою справ , затвердженою рішенням виконкому селищної ради.
  9.  Забезпечує збереження , облік, якісне впорядкування та використання документів, що зберігаються в архіві.
  10.  Відповідно до вимог , основних правил роботи архіву приймає на зберігання документи селищної ради.
  11.  Забезпечує облік  , відповідне оформлення і збереження прийнятих в архів справ і документів.
  12.  Спільно з експертною комісією селищної ради  проводить експертизу цінності документів , що підлягають різним термінам зберігання, складає описи справ з особового  складу та справ  постійного зберігання, акти про виділення та знищення справ , що не мають науково – історичної цінності  і втратили практичне значення.
  13.  Здійснює використання документів , що зберігаються в архіві , видає в установленому порядку справи для користування працівниками селищної ради, консультує працівників з питань місцезнаходження в архіві.
  14. Веде облік використання документів , що зберігаються в архіві, дбає про правильність формування і оформлення справ.

 

ІП. Права Сектору

  1. Сектор з метою виконання покладених на нього завдань та функцій має

право:

    1. Брати участь у роботі сесій Ради, засіданнях виконавчого комітету, постійних комісій Ради, робочих групах, дорадчих органах, нарадах, інших заходах, що проводяться за участю Ради та її виконавчих органів.
    2. Отримувати (у межах повноважень) від виконавчих органів Ради, підприємств та закладів, організацій інформації щодо виконання надісланих їм документів, рішень виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, надання ними у визначені строки інформації про виконання документів, а також письмових пояснень про кожен випадок несвоєчасного чи формального розгляду документів.
    3. Брати участь (в межах повноважень) у проведенні перевірки дотримання вимог законодавства України виконавчими органами селищної ради, підприємствами, установами, організаціями, що підпорядковані Раді.
    4. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів Ради документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Сектор  завдань.
    5. Інформувати селищного голову, керуючу справами виконавчого комітету Ради про випадки покладання на Сектор обов’язків, що виходить за межі його компетенції, а також про випадки, коли відповідні виконавчі органи Ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених завдань, на вимогу сектору .
    6. Залучати за узгодженням з селищним головою відповідних спеціалістів для підготовки нормативних та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться Сектором відповідно до покладених на нього завдань.
    7. Одержувати у відповідних державних органах, підприємствах, установах і організаціях усіх форм власності, а також від посадових осіб необхідні для роботи документи та матеріали, пов’язані з виконанням покладених на нього функцій.

 

    1. Вносити селищному голові пропозиції з питань кадрової роботи, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.
    2. Перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування у виконавчих органах селищної ради.
  1.  Пропозиції Сектором щодо приведення у відповідність із законодавством проектів рішень, розпоряджень, інших правових актів селищної ради, її виконавчих органів, селищного голови, що суперечать закону, є обов’язковими для розгляду відповідними органами та посадовими особами.
  1. Керівництво Сектором
  1.  Сектор очолює завідувач сектором, який призначається на посаду селищним головою в порядку, визначеному чинним законодавством.

 

На посаду завідувача сектором  призначається особа, з урахуванням вимог професійно - кваліфікаційних характеристик, визначених у посадових інструкціях.

  1. Основною метою діяльності завідувача сектором є здійснення управління роботою працівників Сектору, контроль за дотриманням встановлених правил роботи з документами в структурних підрозділах Ради, виконання обов’язків, визначених Положенням про Сектор .
  2. Завідувач сектором діє на підставі положення про Сектор, затвердженого рішенням Ради.
  3. Завідувач сектором, після призначення на посаду, ознайомлюється з чинним положенням про Сектор під підпис.
  4. Завідувач сектором в межах своїх повноважень здійснює функції по виконанню завдань, покладених на Сектор та визначених даним Положенням, а саме:
    1. Здійснення керівництва діяльністю та організація роботи Сектору відповідно до даного Положення.
    2. Визначення пріоритетів роботи Сектору та шляхи виконання покладених на нього завдань, затвердження планів роботи Ради, звітів про їх виконання.
    3. Організація та забезпечення контролю у межах компетенції за дотриманням Сектором Конституції України, законів України, актів і розпоряджень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, планів роботи тощо, строків розгляду запитів і звернень депутатів усіх рівнів, планів діяльності Ради, рішень Ради та виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, звернень громадян, запитів на публічну інформацію, а також строків виконання управлінських рішень, прийнятих за результатами розгляду іншої кореспонденції.
    4. Надання обов’язкових до виконання доручень працівникам Сектору з питань, що належать до сфери діяльності Сектору , контроль за їх виконанням.
    5. Організація розробки Положення про Сектор , його погодження та надання на затвердження.
    6. Організація розробки посадових інструкцій на посади кожного працівника Сектору , їх погодження та надання на затвердження.
    7. Організація планування роботи Сектору .
    8. Підготовка пропозицій та (або) прийняття рішень щодо: кадрових питань та проходження служби в органам місцевого самоврядування; розгляду вхідної кореспонденції; стану організації роботи Сектору .
    9. Участь у заслуховуваннях, нарадах, семінарах, що проводить керівництво Ради.
    10. Розробка та внесення в установленому порядку проектів нормативно- правових актів та організаційно-розпорядчих документів з питань, що належать до сфери діяльності Сектору.
    11. Підготовка та надання керівництву Ради інформаційних та аналітичних, матеріалів відповідно до компетенції Сектору .
    12. Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян,  підприємствами, установами, організаціями згідно з компетенцією Сектору .
    13. Розгляд та погодження у межах компетенції проектів нормативно- правових актів та організаційно-розпорядчих документів.
    14. Взаємодія зі структурними підрозділами Ради для прийняття узгодженого рішення.
    15. Забезпечення додержання працівниками Сектору:
      1. Виконавської дисципліни, порядку ведення діловодства.
  1. Правил внутрішнього трудового розпорядку.
  2. Вимог нормативно-правових актів з охорони праці та правил пожежної безпеки у службових кабінетах Сектору.
  3. Розгляд скарг на дії працівників Сектору.

 

  1. Внесення пропозицій керівництву щодо удосконалення роботи, оптимізації організаційної структури та чисельності Сектору .
  2. Внесення керівництву Ради подання про заохочення і накладення дисциплінарних стягнень.
  3. Застосування електронного цифрового підпису.
  4. Участь у роботі комісій, робочих груп.
  5. Забезпечення належного виконання Сектором вимог Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про запобігання корупції».
  6. Організації професійного навчання у Секторі .
  7. Вжиття у межах компетенції заходів щодо запобігання та протидії корупції. У разі виявлення чи одержання інформації про вчинення підлеглим корупційного правопорушення вжиття у межах компетенції заходів щодо припинення такого правопорушення.
  1. Обов’язки завідувача Сектору під час його відсутності у зв'язку з відпусткою, хворобою, іншими причинами виконує провідний спеціаліст сектору або посадова особа виконавчого комітету Ради визначена розпорядженням селищного голови.
  2. Завідувач сектору має право:
    1. На повагу до своєї особистості, честі та гідності, справедливе і шанобливе ставлення з боку керівників, колег та інших осіб.
    2. На чітке визначення посадових обов’язків.
    3. На належні умови роботи та їх матеріально-технічне забезпечення.
    4. Оскаржувати в установленому законом порядку рішення про накладення дисциплінарного стягнення, звільнення з посади, а також висновку, що містить негативну оцінку за результатами оцінювання його службової діяльності.
    5. Безперешкодно знайомитись з документами про проходження ним служби, у тому числі висновками щодо результатів оцінювання його службової діяльності.
    6. Вимагати проведення службового розслідування з метою зняття безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри.
    7. Контролювати і вимагати дотримання підрозділами Ради встановлених правил роботи з документами.
    8. Вимагати від керівників структурних підрозділів Ради своєчасного подання інформації по виконанню розпорядчих документів.
    9. Вносити на розгляд пропозиції щодо вдосконалення роботи з документами.
    10. Використовувати для виконання покладених на Сектор завдань інформаційні бази, засоби зв’язку, інші технічні та інформаційні засоби.

7.1 і. Представляти Раду в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції Сектору , в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, інших підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

  1. Отримувати від державних органів, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування необхідну інформацію з питань, що належать до його повноважень, у випадках передбачених законом.
  2. Мати інші права, необхідні для здійснення покладених на Сектор завдань, якщо такі права надано в установленому порядку.
  1. Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», інших законодавчих актів завідувач Сектору несе персональну відповідальність за:
    1. Невиконання (неналежне виконання) покладених на Сектор завдань і здійснення ним своїх функцій.
    2. Наслідки своїх розпоряджень, доручень, рішень, самостійно прийнятих під час виконання службових обов'язків, а також за бездіяльність.
    3. Неналежну організацію та результати діяльності Сектору.
    4. Забезпечення трудової та виконавської дисципліни у Секторі.
    5. Недотримання вимог нормативних документів з питань охорони праці.
    6. Порушення Присяги посадової особи місцевого самоврядування.
    7. Вияв неповаги до держави, державних символів України, Українського народу.
    8. Перевищення службових повноважень, порушення обмежень і заборон, установлених законодавством з питань проходження служби в органах місцевого самоврядування або вчинення інших дій, що шкодять авторитету служби.
    9. Порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, норм професійної етики та інші порушення службової дисципліни.
    10. Порушення нормативних актів з охорони праці та діючих інструкцій.
    11. Неякісне та несвоєчасне виконання завдань і повноважень, покладених на Сектор даним Положенням, окремих доручень керівництва Ради, а також надання недостовірної інформації.
  2. Посадові особи Сектору призначаються на посади та звільняються з них розпорядженням селищного голови.
  3. Службові обов’язки посадових осіб Сектору визначаються їх посадовими інструкціями, що розробляються завідувачем Сектору, погоджуються посадовою особою Ради, яка відповідно до розподілу обов’язків, координує роботу сектору, та затверджуються селищним головою.
  1. Взаємовідносини
  1. Сектор при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з іншими органами місцевого самоврядування, органами державної виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян на підставах, у межах та у спосіб, передбаченими чинним законодавством України.
  1. Відповідальність працівників Сектору
  1. Працівники Сектору несуть відповідальність за неналежне, несвоєчасне та неякісне виконання покладених на Сектор даним Положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Сектору розподіляються між працівниками  Сектору завідувачем сектору та закріплюються у посадових інструкціях.
  2.  

     

     

                                                            

     
      Подпись:

    За порушення трудової та виконавської дисципліни працівники Сектору притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

 

 

Селищний голова                                                   Михайло ПРОКІПЧУК

 

 

 

З положенням ознайомлена

 

 

«____»_____________ 2021 р.            ________________

 

___________________________


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь