Рішення "Про затвердження програми «Медичний кластер. Індустрія здоров’я»"
УКРАЇНА
ЗОЛОТОПОТІЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
38 сесія
Рішення № 2659
29 серпня 2024 року смт.Золотий Потік
Про затвердження програми «Медичний кластер. Індустрія здоров’я»
Відповідно до Основ законодавства України про охорону здоров'я, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про затвердження Стратегії розвитку Золотопотіцької громади до 2026 року" Золотопотіцька селищна
Вирішила:
1.Затвердити програму "Медичний кластер. Індустрія здоров’я" на 2024 - 2030 роки (далі - Програма) згідно додатку 1.
2.Затвердити календарний план програми згідно додатку 2.
3.Затвердити склад робочої групи щодо реалізації програми згідно додатку 3.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію
з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства. |
Т.В.О. селищного голови Уляна ДЕМ’ЯНЧУК
Додаток №1 до рішення
сесії №2659 від 29 серпня 2024 року
Програма «Медичний кластер. Індустрія здоров’я»
Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання шляхом розроблення і виконання програми
Аналіз проблеми:
Золотопотіцька територіальна громада, розташована в Чортківському районі Тернопільської області, стикається з низкою значущих викликів у сфері охорони здоров’я. В рамках Стратегії розвитку громади визначено кілька ключових проблем, які потребують негайного вирішення:
- Недостатній стан медичної інфраструктури: Існуючі медичні заклади функціонують у застарілих будівлях, що вимагають капітального ремонту та модернізації. Відсутність сучасного обладнання обмежує можливості надання якісних медичних послуг.
- Кадровий дефіцит: Недостатня кількість лікарів та медсестер, що працюють у громаді, зумовлює перевантаження існуючого персоналу і зниження якості медичних послуг.
- Обмежений доступ до спеціалізованих медичних послуг: Мешканці змушені звертатися до медичних установ в інших районах чи областях для отримання вузькопрофільної допомоги.
- Недостатнє фінансування: Брак фінансових ресурсів ускладнює реалізацію необхідних реформ та модернізації медичної сфери.
Обґрунтування необхідності розв’язання проблеми:
З метою покращення медичного обслуговування та підвищення якості життя мешканців Золотопотіцької територіальної громади пропонується розроблення та виконання програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я". Ця програма має на меті:
- Модернізацію медичної інфраструктури: Проведення капітального ремонту будівель та оснащення медичних закладів сучасним обладнанням для забезпечення високої якості медичних послуг.
- Залучення та утримання медичних кадрів: Запровадження стимулюючих заходів, таких як підвищення заробітної плати, надання житла та можливостей для професійного розвитку медичних працівників.
- Розвиток спеціалізованих медичних послуг: Відкриття нових медичних відділень та залучення фахівців вузьких спеціальностей для забезпечення мешканців громади доступом до різноманітних медичних послуг на місці.
- Залучення інвестицій: Співпраця з приватним сектором та міжнародними організаціями для залучення додаткових фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми.
Впровадження програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я" сприятиме комплексному вирішенню нагальних проблем у сфері охорони здоров’я, забезпечить підвищення якості медичних послуг та покращення загального рівня життя населення громади.
Додай що в рамках реалізації програми: Медицина розглядається як точка економічного росту. Спільно з комерційними структурами планується Розвиток медичного туризму, що підвищить доходність лікарні з індексом 1,5.
Розвиток медичного туризму:
В рамках реалізації програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я" медична сфера розглядається як точка економічного росту. Спільно з комерційними структурами планується розвиток медичного туризму, що підвищить доходність лікарні з індексом 1,5.
Впровадження програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я" сприятиме комплексному вирішенню нагальних проблем у сфері охорони здоров’я, забезпечить підвищення якості медичних послуг та покращення загального рівня життя населення громади.
КОНЦЕПЦІЯ ПРОГРАМИ ІНДУСТРІЇ ЗДОРОВ’Я
Центральною проблемою економічного і соціального розвитку є питання про перспективу громади та засоби її досягнення. Реальність унікального майбутнього повинна досягатися власними оригінальними засобами і ресурсами. Саме місцеві ресурси і адекватні засоби розвитку визначають характерні риси і ознаки призначення території, зумовлюють її місію.
Становлення конкурентоспроможності громади детермінується наявним природно-ресурсним і соціально-економічним потенціалом, який охоплює природно-кліматичні, транскордонні, історико-краєзнавчі, науково-технічні та економічні характеристики.
Сутнісною перевагою є потужні, але слабо розвинені курортно-рекреаційні ресурси, що поєднується з землересурсними, демографічними, працересурсними, науково-технічними, органічно-технологічними, екологічно-відповідними та природно-заповідними складовими. Такий комплекс – єдиний в Україні, що дозволяє визначити місію Золотого Потоку – якість здоров’я кожного і якість життя населення громади.
Основним пріоритетом розвитку доцільно вважати інноваційно-інвестиційний прорив в організації індустрії здоров’я у середовищі, сприятливому для життя.
Індустрія здоров’я – це функціональна багатогалузева підсистема господарювання, заснована на взаємозв’язку та взаємодії системи охорони здоров’я з іншими галузями та сферами діяльності, спрямованими на збереження та зміцнення соматичного, соціально-психологічного та духовного здоров’я населення регіону.
Індустрія здоров’я є невід’ємною складовою ринкового господарювання, що відіграє суттєву роль у соціально-економічному розвитку регіону та держави в цілому, адже бере безпосередню участь у формуванні внутрішнього валового та національного продукту шляхом виробництва товарів та послуг, спрямованих на збереження здоров’я населення. Крім того, індустрія здоров’я виступає не лише як виробник товарів та послуг, але й як активний їх покупець, що посилює економічну діяльність в цілому та економіку соціальної сфери зокрема, сприяючи розвитку конкуренції між різними секторами господарювання області. Функціонування індустрії здоров’я сприяє активному створенню додаткових робочих місць та отриманню доходів населенням і областю у цілому.
Індустрія здоров’я має розгалужену інфраструктуру, що охоплює основні фонди, транспорт, зв'язок, матеріально-технічне забезпечення, заготівлю сировини, торгівлю, інформаційне та ремонтно-технічне обслуговування, освіту.
Зазначене визначає стратегічні цілі, що сприятимуть реалізації місії, а саме:
- мотивування різних верств населення до споживання товарів і послуг індустрії здоров’я;
- трансформація та розвиток санаторно-курортного комплексу;
- розбудова туристично-рекреаційного комплексу;
- формування еколого-відповідного агровиробництва, добування води;
- модернізація галузевої структури виробництва;
- підготовка професійно компетентних кадрів для індустрії здоров’я.
Досягнення стратегічної цілі №1 сприятиме зміні споживчого попиту на товари та послуги індустрії здоров’я , що є необхідною передумовою для трансформації ринку здоров’я. Формування мотивації різних верств населення до споживання товарів і послуг індустрії здоров’я має об’єктиві соціально-економічні передумови, зокрема, підвищення вартості нездоров’я: по-перше, розвиток медичної та фармацевтичної технології призвів до подорожчання лікування; по-друге, зміна характеру праці з переорієнтацією на підвищення його виробничої ефективності, призвело до того, що хвороба обходиться дорого і роботодавцю, і працівнику; по-третє, масовий перехід від активної фізичної праці до інтелектуальної праці обумовлює формування гіподинамічного образу життя та підвищує вимоги до зовнішнього вигляду працівника у зв’язку зі збільшеною часткою соціальної комунікації в професійній діяльності та іміджевою політикою підприємства. Все це створює внутрішнє спонукання населення до переходу від пасивного споживання запропонованих послуг традиційної медицини до активного споживання товарів і послуг індустрії здоров’я спрямованих збереження, зміцнення та відновлення здоров’я. Неможливість забезпечення зростаючого попиту на товари та послуги індустрії здоров’я в межах області призводить до відтоку потенційних споживачів у сусідні регіони та закордон.
Стратегічна ціль №1 може бути досягнута шляхом виконання наступних завдань:
- реалізація освітньо-виховних заходів щодо формування культури здоров’я серед різних верств населення;
- визначення та задоволення реальних потреб установ області в реалізації валеолого-гігієнічного навчання та виховання населення, профілактики захворювань та зміцнення здоров’я людей;
- організація валеологічних факультативів для учнівської молоді, батьків, родинного дозвілля;
- підвищення професійної компетентності працівників системи освіти, охорони здоров’я в галузі валеолого-гігієнічного навчання та виховання;
- забезпечення інформаційно-просвітницького та рекламного просування товарів і послуг індустрії здоров’я.
Необхідність у досягненні стратегічної цілі №2 обумовлена невідповідністю між попитом населення та пропозиціями санаторно-курортного комплексу області, що насамперед пов’язано з інфраструктурою закладів та їх однобічною орієнтацією на медичне обслуговування. Золотий Потік має величезні природні передумови для розвитку санаторно-курортного комплексу: велика тривалість курортного сезону; пейзажна різноманітність, лікувальних грязей, розсолів, джерел з мінеральною водою; хвойних лісів. Недоліком у санаторно-курортній галузі є сезонне функціонування більшості з цих установ, що зумовлено недосконалістю інфраструктури та вузьким переліком послуг, з переважною орієнтацією на кліматотерапію та купання у відкритих водоймах; недостатньою розвіданістю, бальнеологічною оцінкою та стандартизацією природних лікувальних ресурсів та лікувальних засобів на їх основі.
У зв’язку з цим трансформація та розвиток санаторно-курортного комплексу можуть бути досягнуті шляхом реалізації наступних завдань:
- здійснити перехід від сезон-центрованого до клієнт-орієнтованого підходу функціонування санаторно-курортних установ;
- забезпечити реконструкцію та модернізацію санаторно-курортних установ шляхом розширення їх матеріально-технічної бази для забезпечення функціонування впродовж всього року;
- розширити спектр послуг санаторно-курортних установ шляхом впровадження новітніх оздоровчо-лікувальних (фізіотерапевтичних, банних, СПА-технологій), косметологічних, дієтологічних, спортивно-оздоровчих, рекреаційно-розважальних послуг;
- провести моніторинг природних лікувальних ресурсів з метою оцінки стану родовищ, їх медико-біологічної оцінки з урахуванням екологічного стану, біологічної дії й можливості лікувального застосування;
- забезпечити включення природних лікувальних ресурсів області до Державного кадастру;
- оцінити можливості промислового освоєння природних лікувальних ресурсів області та преформованих засобів, підготувати документацію для організації промислового опанування та отримати дозвіл;
- провести комплексну оцінку природних лікувальних ресурсів для підготовки пакету документів стосовно визнання природних територій курортами місцевого значення;
- забезпечити раціональний видобуток, використання та охорону природних лікувальних ресурсів;
- розробити економічно обґрунтовані та соціально-орієнтовані нормативи плати за користування природними лікувальними ресурсами області;
- впровадження on-line технологій для збуту санаторно-курортних товарів і послуг.
Якщо санаторно-курортний комплекс спрямований переважно на задоволення потреб населення у медичному супроводі стану здоров’я, то туристично-рекреаційний комплекс покликаний забезпечити активний і пасивний відпочинок різних верств населення через задоволення їх естетично-гедоністичних, пізнавальних і дозвільно-розважальних потреб. Передумови для розвитку туристично-рекреаційного комплексу Золотопотоцької громади є сприятливими завдяки низькій щільності населення; клімато-географічному розташуванню; бальнеологічним ресурсам; пейзажній різноманітності ландшафтів, природно-заповідному фонду, геологічним пам’яткам, історико-культурному розвитку регіону, специфіки аграрного комплексу, але їх використання обмежується недосконалою інфраструктурою, яка знаходиться на етапі зародження. У зв’язку з цим для досягнення стратегічно цілі №3 необхідно забезпечити виконання наступних завдань:
- виявлення історико-краєзнавчих, історико-геологічних, еколого-природничих, спортивно-екстримальних, аграрно-оздоровчих об’єктів громади для туризму та рекреації;
- розробка нових туристичних маршрутів різної спрямованості, тривалості та орієнтації на різні верстви населення (учнівська молодь, родини, люди з особливими потребами, люди похилого віку);
- формування маршрутів вихідного дня та зон рекреації у містах для сімейного відпочинку;
- розвиток екологічного (об’єкти природно-заповідного та історико-геологічного фонду), аграрного та зеленого, пригодницького (парки розваг; рафтинг), культурно-пізнавального (фестивалі, рольові та історичні ігри) туризму;
- здійснення активної пропаганди туристично-привабливих особливостей территорії;
- удосконалення матеріальної бази туристично-рекреаційного комплексу області шляхом залучення приватних вітчизняних та іноземних інвестицій для реконструкції діючих і будівництва нових закладів розміщення;
- покращення транспортної доступності туристичних та рекреаційних об’єктів;
- розробка та реалізація планів забудови курортних та туристичних об’єктів області з урахуванням потреб відпочиваючих (місця розміщення; лікувально-оздоровчі установи; місця масового харчування; паркова; магазини побутових та харчових товарів; підприємства екскурсійного обслуговування, проведення дозвілля; інформаційно-довідкові служби; архітектурно-паркове планування тощо)
- створення геоінформаційної системи розміщення об’єктів індустрії здоров’я;
- промоція туристично-рекреаційних можливостей громади в Україні та закордоном;
- створення єдиної Internet-мережі інформації та видання інформаційно-рекламної продукції про рекреаційні, спортивні, культурні та реабілітаційні можливості громади;
- створення пізнавального бренду та регіонального культурного іміджу «Золотий Потік» на всеукраїнському та міжнародному рівні.
Золотий Потік є унікальною територією з величезним спектром плодово-ягідних та овочевих культур, що можуть використовуватися в індустрії здоров’я не лише як продукти харчування, але й як оздоровчі технології. Однак для цього необхідно популяризувати не лише Громаду як екологічно чисту территорію, але й її агропродукцію – як екологічно чисту та корисну для здоров’я. Це сприятиме збільшенню попиту на цю продукцію, адже інтенсивне ведення сільського господарства шляхом використання хімізованих технологій призвело до підвищення пропозиції над попитом, але значно знизило якість агропродукції, що позначається на якості здоров’я населення. Цей факт поряд з зростанням культури здоров’я (реалізація стратегічної цілі №1) створює необхідність формування еколого-відповідного агровиробництва, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності Громади у даному секторі економіки.
Досягнення стратегічної цілі №4 можливе при вирішені наступних завдань:
- визначення пріоритетно-ефективних еколого-відповідних технологій агровиробництва;
- стимулювання фізичних осіб до виробництва екологічно чистої агропродукції;
- формування ринку споживання та збуту екологічно чистої агропродукції на внутрішньому та зовнішньому ринках;
- залучення вітчизняних і зарубіжних інвесторів до розбудови еколого-відповідного ведення сільського господарства.
Оскільки індустрія здоров’я охоплює різні галузі господарювання, то її розвиток вимагає також модернізації галузевої структури промисловості громади. Досягнення стратегічної цілі №5 передбачає реалізацію наступних завдань:
- перетворення громади з сировинного на такий, що створює привабливий кінцевий продукт внаслідок безвідходного еколого-орієнтованого виробництва;
- розширення мережі підприємств з вироблення товарів для індустрії здоров’я (біологічно активні добавки; спеціальні продукти харчування; косметичні засоби на основі природних лікувальних засобів; препарати лікарських трав тощо).
Кожна із зазначених стратегічних цілей може бути досягнута тільки за наявності високо-кваліфікованих кадрів в галузі індустрії здоров’я. Отже, реалізація стратегічної цілі №6 передбачає виконання наступних завдань:
- забезпечення санаторно-курортного комплексу висококваліфікованими фахівцями в галузі діагностичної та відновлювальної медицини, медичної курортології, фізичної реабілітації;
- забезпечення туристсько-рекреаційного комплексу висококваліфікованими кадрами для обслуговування туристів (екскурсоводи; аніматори; бармени; повари; кондитери; перекладачі; психологи; соціальні працівники та соціальні педагоги; корекційні педагоги; культурологи; історики) та управління розвитком туризму в області (менеджери готельно-ресторанної справи та туристичного бізнесу);
- підготовка фахівців у галузі інформаційно-технічного та транспортного забезпечення індустрії здоров’я;
- забезпечити систему організації професійної різнорівневої освіти та перепідготовки допоміжного персоналу в індустрії здоров’я та кадрів, що забезпечують супровід туристів;
- сприяти організації стажувань у кращих вітчизняних та закордонних установах з індустрії здоров’я.
Розвиток індустрії здоров’я шляхом реалізації зазначених стратегічних цілей сприятиме наданню таких товарів та послуг, які будуть задовольняти вимоги, що висуваються до них споживачами як по сукупності відповідних фізичних параметрів, так і за ціною, часом, місцем і способом пропозиції. Адже кожен із мешканців області прямо або опосередковано приймає участь у фінансуванні індустрії здоров’я, і тому може розраховувати на отримання задоволення від товарів та послуг, що пропонуються в індустрії здоров’я.
Розбудова індустрії здоров’я в громаді збільшить його інвестиційну привабливість, підвищить конкурентну спроможність продукції підприємств, покращить соціально-економічний добробут населення та якість життя в цілому.
Строки та етапи виконання програми
Виконання програми здійснюватиметься протягом 2024 – 2030 років у межах наявних та залучених матеріально-технічних та фінансових ресурсів.
Програма реалізовуватиметься в один етап.
Перелік завдань і заходів програми
Перелік завдань і заходів програми наведено в додатку 1 до додатка до рішення ради.
Ресурсне забезпечення програми
Фінансування комплексу заходів, передбачених програмою, здійснюється за рахунок коштів загального фонду бюджету громади, позабюджетних фондів, коштів благодійників, а також коштів приватно-державного партнерства.. Обсяг фінансування програми визначатиметься щороку, враховуючи конкретні завдання та наявні ресурси бюджету програми, і може бути уточнений під час складання проекту бюджету на відповідний рік чи у процесі його виконання. До виконання заходів програми залучаються бюджети медичних установ Громади для збільшення охоплення населення профілактичними й діагностичними заходами та лікуванням хворих, а також розвитку реабілітаційної інфраструктури.
Кошти на реалізацію програми, що передбачаються бюджетом, виділяються окремим рядком.
Організація управління та
контролю за ходом виконання програми
Координація виконання програми покладається на робочу групу визначену додатком 2 рішення ради, який щокварталу готує й надає до ради та Голови громади узагальнену інформацію про стан виконання програми й пояснювальну записку про роботу щодо її виконання, у разі невиконання – обґрунтування причин, до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом.
Після закінчення встановленого строку виконання програми не пізніше ніж у тримісячний строк відповідальний виконавець програми складає підсумковий звіт про результати її виконання й надає його на розгляд до ради разом із пояснювальною запискою.
Контроль за виконанням програми здійснює постійна комісія ради Золотопотіцької об’єднаної територіальної громади з питань охорони здоров’я, дитинства та материнства.
Очікувані кінцеві результати виконання програми
Впровадження програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я" у Золотопотіцькій територіальній громаді матиме значний позитивний вплив на розвиток громади, зокрема:
- Покращення якості медичних послуг: Модернізація медичної інфраструктури та забезпечення сучасним обладнанням дозволить надавати високоякісні діагностичні та лікувальні послуги на місці.
- Залучення та утримання медичного персоналу: Завдяки покращеним умовам праці та можливостям професійного розвитку, кількість медичних працівників у громаді зросте, що сприятиме зниженню навантаження на існуючий персонал і підвищенню якості обслуговування пацієнтів.
- Розвиток спеціалізованих медичних послуг: Відкриття нових медичних відділень та залучення вузькопрофільних спеціалістів забезпечить доступність різноманітних медичних послуг, зменшуючи потребу мешканців громади у зверненні до медичних закладів в інших регіонах.
- Підвищення економічної привабливості громади: Розвиток медичного туризму спільно з комерційними структурами збільшить доходність лікарні з індексом 1,5, що позитивно вплине на економіку громади.
- Залучення інвестицій: Співпраця з приватним сектором та міжнародними організаціями забезпечить додаткові фінансові ресурси для реалізації програми, сприяючи подальшому розвитку громади.
- Збільшення кількості робочих місць: Розвиток медичної інфраструктури та індустрії здоров’я сприятиме створенню нових робочих місць, що підвищить рівень зайнятості населення та покращить їхній економічний стан.
- Розширення мережі підприємств: Виробництво товарів для індустрії здоров’я, таких як біологічно активні добавки, спеціальні продукти харчування, косметичні засоби на основі природних лікувальних засобів, препарати лікарських трав, сприятиме економічному зростанню та зміцненню здоров'я населення.
- Покращення якості життя населення: Комплексне вирішення проблем у сфері охорони здоров’я забезпечить мешканців громади високоякісними медичними послугами, що сприятиме покращенню їхнього здоров’я та загального рівня життя.
Виконання програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я" не лише сприятиме підвищенню якості медичних послуг, але й стане важливим кроком на шляху до сталого розвитку та процвітання Золотопотіцької територіальної громади.
Показники оцінки ефективності виконання програми
Оцінка ефективності виконання програми "Медичний кластер Індустрія здоров’я" базується на таких ключових показниках:
- Інфраструктура:
- Кількість відремонтованих та модернізованих медичних закладів.
- Частка медичних установ, оснащених сучасним обладнанням.
- Кадровий потенціал:
- Збільшення кількості медичних працівників у громаді.
- Рівень задоволеності медичного персоналу умовами праці.
- Якість медичних послуг:
- Зростання кількості наданих спеціалізованих медичних послуг.
- Зменшення числа пацієнтів, що звертаються до медичних закладів інших регіонів.
- Економічний вплив:
- Підвищення доходності лікарні з індексом 1,5 завдяки медичному туризму.
- Обсяг залучених інвестицій.
- Розширення виробництва:
- Кількість нових підприємств з вироблення товарів для індустрії здоров’я.
- Виробництво та реалізація біологічно активних добавок, спеціальних продуктів харчування, косметичних засобів, препаратів лікарських трав.
- Соціально-економічний розвиток:
- Кількість створених нових робочих місць.
- Рівень зайнятості та доходи населення.
- Зростання рівня задоволеності мешканців якістю медичних послуг.
Використання цих показників дозволить ефективно моніторити прогрес та вчасно вносити необхідні корективи для досягнення максимальних результатів.
Т.В.О. селищного голови Уляна ДЕМ’ЯНЧУК
Додаток 2
до рішення сесії №2659
від 29 серпня 2024 року
Календарний план впровадження програми Медичний Кластер "Індустрія Здоров'я" Золотопотоцької територіальної громади Тернопільської області на 2024-2030 роки
Початок: вересень 2024 року
2024 рік
Вересень - Грудень 2024
- Вересень:
- Проведення стартової конференції для оголошення про початок проекту (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Початок роботи робочої групи, створеної рішенням територіальної громади (бюджетні кошти).
- Укладання комерційних договорів між медичними закладами громади та ТОВ "Інститут Кріореабілітації" (приватні інвестиції, спонсорські кошти).
- Формування робочих груп та комітетів (бюджетні кошти).
- Жовтень:
- Аналіз поточного стану медичної інфраструктури (бюджетні кошти).
- Листопад:
- Проведення економічного форуму для залучення інвесторів (спонсорські кошти, приватні інвестиції).
- Грудень:
- Підготовка документації для розробки Генерального плану (бюджетні кошти).
2025 рік
Січень - Грудень 2025
- Січень:
- Розробка Генерального плану (бюджетні кошти).
- Лютий:
- Публічне обговорення та коригування Генерального плану (бюджетні кошти).
- Березень:
- Початок будівельних робіт на базі лікарні (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Квітень:
- Закупівля обладнання для реабілітаційного відділення (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Травень:
- Розробка навчальних програм для медичного персоналу (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Червень:
- Проведення семінарів для місцевих медиків (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Липень:
- Організація зустрічі з потенційними спонсорами (спонсорські кошти).
- Серпень:
- Підготовка рекламних матеріалів для просування проекту (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Вересень:
- Проведення конференції з питань медичного туризму (спонсорські кошти).
- Жовтень:
- Відкриття реабілітаційного відділення (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Листопад:
- Підготовка медично-туристичних маршрутів (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Грудень:
- Підсумковий звіт року та коригування планів на 2026 рік (бюджетні кошти).
2026 рік
Січень - Грудень 2026
- Січень:
- Запуск медично-туристичних маршрутів (приватні інвестиції).
- Лютий:
- Проведення інформаційної кампанії з екологічних інвестицій (спонсорські кошти).
- Березень:
- Розробка проектів екологічних інвестицій (приватні інвестиції).
- Квітень:
- Залучення інвесторів для екологічних проектів (приватні інвестиції).
- Травень:
- Впровадження першого екологічного проекту (приватні інвестиції).
- Червень:
- Проведення семінарів з екологічної безпеки (спонсорські кошти).
- Липень:
- Проведення економічного форуму для стимулювання бізнес-розвитку (спонсорські кошти).
- Серпень:
- Розробка освітніх програм для молодих фахівців (бюджетні кошти).
- Вересень:
- Запуск освітніх програм (бюджетні кошти).
- Жовтень:
- Організація навчальних курсів для медичного персоналу (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Листопад:
- Проведення конференції з питань медичного туризму (спонсорські кошти).
- Грудень:
- Аналіз результатів року та коригування планів на 2027 рік (бюджетні кошти).
2027 рік
Січень - Грудень 2027
- Січень:
- Проведення семінарів для молодих фахівців (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Лютий:
- Пошук партнерів для подальшого розвитку проекту (спонсорські кошти).
- Березень:
- Підготовка документів для створення місцевого кооперативу (бюджетні кошти).
- Квітень:
- Створення місцевого кооперативу (бюджетні кошти).
- Травень:
- Початок роботи кооперативу (бюджетні кошти).
- Червень:
- Розробка торговельної марки місцевого значення (спонсорські кошти).
- Липень:
- Проведення рекламної кампанії для просування торговельної марки (спонсорські кошти).
- Серпень:
- Організація виставок місцевої продукції (спонсорські кошти).
- Вересень:
- Проведення конференції з питань розвитку бізнесу (спонсорські кошти).
- Жовтень:
- Пошук нових ринків збуту для місцевої продукції (спонсорські кошти).
- Листопад:
- Проведення економічного форуму (спонсорські кошти).
- Грудень:
- Підсумковий звіт року та коригування планів на 2028 рік (бюджетні кошти).
2028 рік
Січень - Грудень 2028
- Січень:
- Підготовка звітів та аналіз результатів (бюджетні кошти).
- Лютий:
- Впровадження нових освітніх програм (бюджетні кошти).
- Березень:
- Проведення семінарів та тренінгів (спонсорські кошти).
- Квітень:
- Залучення нових інвесторів (приватні інвестиції).
- Травень:
- Підготовка документів для реалізації нових проектів (бюджетні кошти).
- Червень:
- Впровадження нових проектів (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Липень:
- Організація міжнародної конференції (спонсорські кошти).
- Серпень:
- Проведення виставок та ярмарок (спонсорські кошти).
- Вересень:
- Запуск нових екологічних проектів (приватні інвестиції).
- Жовтень:
- Проведення рекламної кампанії для просування нових проектів (спонсорські кошти).
- Листопад:
- Аналіз результатів року (бюджетні кошти).
- Грудень:
- Коригування планів на 2029 рік (бюджетні кошти).
2029 рік
Січень - Грудень 2029
- Січень:
- Підготовка до міжнародної конференції (спонсорські кошти).
- Лютий:
- Проведення міжнародної конференції з медичного туризму та екологічних інвестицій (спонсорські кошти).
- Березень:
- Аналіз результатів конференції (бюджетні кошти).
- Квітень:
- Впровадження нових стратегічних планів (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Травень:
- Розробка нових туристичних маршрутів (бюджетні кошти, приватні інвестиції).
- Червень:
- Проведення семінарів для місцевих підприємців (спонсорські кошти).
- Липень:
- Підготовка рекламних матеріалів для просування туристичних маршрутів (спонсорські кошти).
- Серпень:
- Організація виставок та ярмарок (спонсорські кошти).
- Вересень:
- Проведення конференції з питань медичного туризму (спонсорські кошти).
- Жовтень:
- Впровадження нових маркетингових стратегій (спонсорські кошти).
- Листопад:
- Аналіз результатів року (бюджетні кошти).
- Грудень:
- Коригування планів на 2030 рік (бюджетні кошти).
2030 рік
Січень - Грудень 2030
- Січень:
- Підготовка підсумкового звіту про реалізацію програми (бюджетні кошти).
- Лютий:
- Проведення семінарів для обміну досвідом (спонсорські кошти).
- Березень:
- Організація заключної конференції (спонсорські кошти).
- Квітень:
- Презентація підсумкового звіту (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
- Травень:
- Проведення маркетингової кампанії для підбиття підсумків (спонсорські кошти).
- Червень:
- Аналіз результатів проекту (бюджетні кошти).
- Липень:
- Підготовка до впровадження нових проектів (бюджетні кошти).
- Серпень:
- Проведення зустрічей з партнерами та спонсорами (спонсорські кошти).
- Вересень:
- Планування нових стратегічних напрямів (бюджетні кошти).
- Жовтень:
- Організація семінарів для місцевих підприємців (спонсорські кошти).
- Листопад:
- Підготовка звітів про досягнення (бюджетні кошти).
- Грудень:
- Підсумкова зустріч для оцінки реалізації проекту та визначення нових цілей (бюджетні кошти, спонсорські кошти).
Джерела фінансування
- Бюджетні кошти: Генеральний план, початкова інфраструктура, освітні програми.
- Приватні інвестиції: Проекти екологічних інвестицій, медично-туристичні маршрути.
- Спонсорські кошти: Конференції, форуми, маркетингові кампанії.
Т.В.О. селищного голови Уляна ДЕМ'ЯНЧУК
Додаток №3
до рішення №2659
від 29 серпня 2024
Склад робочої групи, щодо реалізації програми «Медичний кластер Індустрія Здоров’я»
ДЕМ’ЯНЧУК Уляна Тарасівна |
|
|
ГАПОНОВ Віталій Олегович |
|
|
КРИСЮК Андрій Іванович |
|
|
ГРИГОРЕЦЬ Любомир Дмитрович |
|
|
ГРИГОРИШИН Василь Михайлович |
|
|
ДУВАНОВ Павло Володимирович |
|
|
ДУДА Олександр Миколайович |
|
|
ДЕМЧУК Олег |
|
|
КІНДРАТ Марія Дем’янівна |
|
|
ПІДВИСОЦЬКИЙ Валентин Генріхович |
|
|
СОКОЛОВСЬКИЙ Сергій Іванович |
|
|
СТАСЮК Степан Михайлович |
|
|
Шпуняр Василь Михайлович |
|
|
Т.В.О. селищного голови Уляна Д