УВАГА!!! КОНКУРС!!!
КОНКУРС
Виконавчий комітет Золотопотіцької селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора центру надання адміністративних послуг Золотопотіцької селищної ради.
Кваліфікаційні вимоги державного реєстратора центру надання адміністративних послуг Золотопотіцької селищної ради:
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою;
- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку) для осіб, яків перше призначаються на посаду державного реєстратора ;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 07.11.2019 № 203-19 «Про внесення змін до Кваліфікаційних вимог до державного реєстратора»:
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
Особи, які відповідають вимогам та бажають взяти участь у конкурсі, мають подати до конкурсної комісії наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма № П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 x 6 см;
- копію диплома (інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня);
- копію паспорта громадянина України (або іншого документа, який посвідчує особу);
- копію ідентифікаційного коду;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- копію трудової книжки;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік відповідно до вимог ЗУ «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
- Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та/ або у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.
Документи подаються до конкурсної комісії виконавчого комітету Золотопотіцької селищної ради за адресою: смт.Золотий Потік, вул. Д.Галицького,107 протягом 30 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. Телефон (03552) 3-10-42, e-mail: zpotiksrada@ukr.net
Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит та проходять співбесіду.
Додаткова інформація щодо підготовки до участі в конкурсі надається за зверненням до конкурсної комісії
Основні функціональні обов’язки державного реєстратора центру надання адміністративних послуг Золотопотіцької селищної ради:
Проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи - підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства. Надає відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Забезпечує представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції. Здійснює інші функції, визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення. Формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі. Забезпечує інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень. Організовує листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень. У встановленому порядку для реалізації визначених повноважень готує запити на безкоштовне отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звіти з питань, що стосуються їх діяльності, тощо.
Умови оплати праці:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».